Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Deryanin Dünyasi oya örnekleri 166

bir kis gecesi gece geç saatlerde sizlere oya örnekleri gönderiyorum.zire gündüz mesaiye gittigim için firsatim olmuyor.Ankarada bu yil kis sert geçiyor.bugün kar yagmadi ama yarin yani persembe günü yogun kar yagisi var diye bahsediyor haber siteleri.ankarada güzlük bölgelerde fazla sorun olmuyor ama yüksek kesimlerde kar hayati oldukça etkiliyor diyebilirim.haber sitelerinde hava durumu sunan bültenlerde bolca görüyorsunuz degilmi.araçlarin nasil paten pistindeymis gibi kayip önündeki arkasindaki araçlara çarptigini :).dileginiz bu tür kazalarin sadece maddi hasarli olmasi.mala gelsin ama cana gelmesin diye bir söz vardir.dogruda bir sözdür biliyormusunuz.maddi hasar öyle veya böyle giderilir ama insan sagligi ile ilgili bir durum oldumu Allah göstermesin.neyse konumuzdan oldukça uzaklastik degilmi.oya örnekleri resmini üç adet gönderiyorum.umarimki begenirsiniz.arkadasim bana oya resimleri göndermis basliginada yazma oya modelleri 2012 demis yakinda onlarida peyderpeyi sizlerle bulusturacagim.
oya örnekleri 166
Yazma Oya Modelleri 2012



oya örnekleri 166
oya modelleri
oya örnekleri 166

bir kaçgün yayin yapamayabilirim birtakim islerim sebebiyle.düsüncen ilk firsatimda blogum ile ilgilenmek olacaktir ama tabiki firsatimda olmayabilir.bu süre içinde beni unutmamanizi diliyorum dostlarimdan:) bir kisminiz tabiki unutmayiz,birkisminizda umurumdami sanki dediginizi duyar gibiyim.unutandan da unutmayandan da Allah razi olsun.biliyormusunuz sevilmek ,düsünülmek,sevilmek güzel birsey biliyormusunuz .bu sebeple her arkadasimizin 14 sinat sevgililer gününü kutluyorum.dilegim herkezin kalbindeki küçücük bir sevgi kirintisi bir çig gibi büyüsün ,ruhlari sevgi ve ask ile kabarsin diliyorum.unutmadan bu gibi özel günlerde hediye odakli düsüncelere kapilmamamiz gerekiyor diye düsünüyorum.insanlik hali maddi durumdan dolayi veya yogun is trafigi nedeniyle birtakim istenilen jestler yapilamayabilir.bunu meta haline getirip sevgimizi söndürerek küllendirmeyelim.dahasi bunu bir firsata çevirerek askimizi dahada pekistirelim olurmu sevgili arladaslarim.saygi ,hürmet ve sevgilerimle .....


havlu kenari dantellerioya örnekleri 166

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri