Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Derya Baykal HAVLU KENARI ÖRNEKLERI 5

 DANTEL HAVLU KENARI ÖRNEKLERIBu modeli yapali uzun süre olmustu bir türlü yayinlama firsati bulamadim  kismet bu güneymis.Bu örnegi ponto preso1 adli sitede gördüm orda ikili yapmislar ben  birazdaha enli olsun diye üçlüsünü yaptim çiçekler teker teker örülüyor  yesil kisminin örülüsünü ikinci resme bakarak yapabilirsiniz   HAVLU KENARI ÖRNEKLERI 5

kaynak:  danteloya.blogspot.com

1 yorum:
admin dedi ki...

Merhaba ben danteloya.blogspot.com isimli sitenin sahibiyim. Gördüğüm kadarı ile sitemin sıkı takipcisisiniz. Benden aldığınız sayfaları yayınlarken izin alsaydınız ve link vererek yayın yapsaydınız en azından emeğe saygı göstermiş olurdunuz. Lütfen ya benden aldığınız sayfaları kaldırın yada link verin. Aksi taktirde google ve bloggere telif hakkı ile şikayetlerimi bildireceğim.

Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri