Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Deryanin Dünyasi Dantel-yap

dantel-yap.blogspot.com sitemiz dört yasini bitirdi,bes yasindan gün aldi, 2007 yili 11 ayinda yayina baslamistik.önceleri çeyizimdeki dantel örnekleri resimlerini yayinladim.daha sonra oya örnekleri derken sitemizin adi da olustu böylece.blogspot bana epeyce yabanci oldugundan çokta zorlanmistim.bazen bir örnegi yayinlamam saatlerimi alabiliyordu.bunun yaninda web terimlerine yabanci olmamda cabasiydi.yavas yavas ögrendikçe kolaylasti.her is öyle degimlidir.isi ögrenince biraz daha kolay gelir insana.hatta bazen bunalima girip siteyi kapatmayi ve birakmayi çok düsünmüsümdür.iste burada siz ziyaretçilerim beni güdülediniz.birakma fikrimi kafamdan çikarip aldiniz.ziyaretçilerimden gelen talepler bana keyif verdi.hatta ziyaretçilerimden biri bende israrla igne oyasi örnekleri yayinlamami istemisti.elimde igne oyasi örnegi yoktu.ziyaretçimi de kiramiyordum.böylelikle igne oyasi islemeye basladim.önceleri bozuk düzende olan örneklerimi daha sonralari düzelttim.bir ara blogspot siteleri yasaklandi on gün sitelerimize giremedik.kimi arkadaslar sitelerini bir baska domain e tasidi.biz yerimizde kaldik.sonra tekrar açildi ve çok sevindik.zamanla ziyaretçi sayim artinca google reklamlari yerlestirdim siteme.geliri çok degil ama internet parasi çikiyordu.baktim simdiye kadar 600 e yakin yayin yapmisim.hedefim 1000 yayini devirmek.sizlerden de gelen dantel ve oya örnekleri ile bu hedefe ulasacagimi umuyorum.çalisan biri oldugum için bos zaman buldukça sitem ile ilgilenmeye çalisiyorum.unutmadan sunu da söyleyeyim zaman zaman ziyaretçilerimden modellerim hakkinda çok kötü,hakarete varan elestirilerde aldim.bunlarin kötü niyetli elestiriler oldugunu tahmin ediyorum.elestiri tabi ki olmali ama yapici elestiri olmali degimli.benim çok begendigim bir dantel modeli bir baskasi için çok kötü bir örnek olabilir.ne demisler zevkler ve renkler tartisilmaz degimli. Çeyiz hazirlamada sitemin küçükte olsa bir katkisi olmasi beni çok mutlu ediyor.bir yerlere giderken elimde mutlaka fotograf makinesi oluyor.begendigim modelleri hemen fotografliyorum.es ve dostlarimda benim için örnek topluyorlar.ne güzel degimli.facebook ta bir sayfa açtim.Dantel-yap adinda ziyaretlerinizi ,begenilerinizi beklerim.oradada epeyce arkadasim oldu sayisi 1000 üzerinde.farkli ülkelerden dantel , örgü hayranlari var.görüsmek üzere dostlarim Allaha a emanet olunuz.saygi ve sevgilerimle.havlu kenari dantelleriDantel-yap

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri