Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Derya Baykal YENI TEPSI DANTELI

Sizler için tepsi dantelinin daha yakin resimlerini yayinliyorum kenar kisimlari  dönülerek örülüyor alt resimden bakarak sayilarini ayarlayabilirsiniz.Bu modeli görümcemden almistim  tam örülüsünü bende bilmiyorum fakat kisa süre içinde nasil örüldügünü ögrenip sizlerle paylasacagim Iste sizlere çok degisik bir tepsi örtüsü modeli.Bu modeli görümcem yapti uzun süredir yayinlamak istiyordum fakat terslikler üst üste geldi ama en sonunda yayinliyorum.Orta model bildiginiz bir model burdaki farklilik kenar kisimlari dönerek örülüyor tamamiyle zincir biraz sabir isi
YENI TEPSI DANTELI

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri