Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Çamasir Kurutma Tavsiye

Merhaba bugün degisik bir konu üzerinde fikirlerinizi almak için yaziyorum. Bir arkadasim çamasir kurutma makinasi almak istiyordu fakat yeni bir ürün oldugu için biraz gezmis fakat bir türlü karar verememis bana sordu benim de teknik bilgim fazla olmadigi için cevap veremedim. Bende arkadasim gibi bu konuda kararsiz birçok hanim oldugunu düsünerek bu konuyu açmaya karar verdim.
Evinde Çamasir kurutma makinasi kullanan bayanlardan edindikleri tecrübelerden yardimci olurlarsa sevinirim. Ne tür bir makina tavsiye edersiniz : kg hacmi, elektirik tüketimi, devir, ygunlastirmali vs..Çamasir Kurutma Tavsiye

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri