Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Bor havlu kenari dantelleri

Bor havlu kenari dantelleri.yine sarap arkadasim yollamis.çok güzel havlu dantelleri ni sizlerle paylasiyorum.Nöbetten geldim çok yorgunum ama sizlerle paylasimimi yaptiktan sonra uyumayi düsünüyorum.ayri kaldigim zamanlarda sitemi çok özlüyorum..onun için nete geldigim zaman hemen dantel-yap sitemi açiyorum.paylasimlarimi yapiyorum.diger bir sitem olan oyadantel-yap sitemdende paylastigim dantel modelleri ni takip edebilirsiniz.
Bor havlu kenari dantelleri Bor havlu kenari dantelleriBor havlu kenari dantelleri
Bor havlu kenari dantellerihavlu kenari dantelleriBor havlu kenari dantelleri

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri