Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Deryanin Dünyasi BONCUKLU SALON TAKIMI DANTEL

BONCUK ISLI SALON TAKIMIAltigen olarak hazirlanan kalip üzerine belirli araliklarla çivi çakilarak motif makinasini ayarliyoruz.Tabiki bunlarin hazir olarak satilanlari da var bulabilirseniz hazirini almaniz daha kolay.Filos ip boncuk ve simli yapistirici kullaniliyor ben hiç denemedim bunuda Emine Hanimdan aldim kendisi alti adedini 30 tl ye satiyor.Benim çok hosuma gitti daha önca buna benzeyen modeller gördüm fakat bu daha sik olmus ve daha çok malzeme kullanilmis her renkte uygulanabiliyor olmasi da ayri bir güzellik Örgü makinasinda bir seyler yapanlar rahatlikla bunuda yapabilir  


BONCUKLU SALON TAKIMI DANTEL

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri